загрузка...
Блоги
Дзьобак Володимир Дзьобак Володимир РОЗДУМИ ПРО НАДВАЖЛИВЕ або ЧОМУ НАШІ ОЛІГАРХИ СТАЛИ МОГИЛЬЩИКАМИ НИНІШНЬОЇ УКРАЇНИ

Головним інструментом нинішніх олігархів є безправний люмпен, який живе на подачках від держави, на грані фізичного виживання. Ось чому значна частина пенсіонерів є найкращим їх електоратом, який і допомагає часто приводити до влади їх ставлеників. Для малого і середнього бізнесу сьогодні закриті економічні ліфти у цілих галузях економіки, бо з кожним роком сфери зацікавленості олігархії збільшуються, перекриваючи кисень усім іншим.

Всі блоги
Колонка автора
Всі колонки авторів
Петиції ВАП
ВИМАГАЄМО ІНДЕКСАЦІЇ НАШИХ ПЕНСІЙ!!!
2 Подробиці Подати пропозицію
Опитування
Чи дотримуєтесь Ви правил карантину?

Мадам Баттерфляй на оперному фестивалі у Львові виконає японська співачка

Збільшити шрифт Зменшити шрифт
Надіслати
Друкувати

14–18 листопада Львів влаштовує ХІІ Міжнародний фестиваль оперного мистецтва імені Соломії Крушельницької.

Протягом п’яти днів листопада гості міста й львів’яни можуть побачити опери «Мадам Баттерфляй», «Аїда», «Бал-Маскарад» та балет «Повернення Баттерфляй».

На фестиваль приїдуть гості з-за кордону. Серед них і солістка з Японії Манамі Хама.

 

Співачка з батьківщини Мадам Баттерфляй виконає партію Чіо-Чіо-Сан в опері Д.Пуччіні «Мадам Баттерфляй», яка була коронною у репертуарі української оперної легенди.

Німецьку вокалістку з Мюнхена Георгіну фон Бензу і соліста Великого театру Мінська Андрій Валентія можна буде побачити в опері Д. Верді «Аїда».

В спектаклях «Бал-маскарад» Д. Верді та «Повернення Батерфляй» М. Скорика виступлять українські артисти.

На завершальний гала-концерт завітають виконавці з Узбекистану, Білорусі, Німеччини, Молдови, Польщі та України — з Донецька, Дніпропетровська і Києва.

Організатори фестивалю акцентують увагу на лібрето балету М. Скорика «Повернення Баттерфляй», основаному на творчій біографії Соломії Крушельницької. Адже саме українська співачка врятувала від забуття оперу Джакомо Пуччіні «Повернення Баттерфляй».

«Ще у 1904 році відбулась перша прем’єра опери „Мадам Баттерфляй“ в театрі опери „Ла Скала“. Тим не менше публіка її не сприйняла. Тому Пуччіні вирішив її переписати і на головну партію Чіо-Чіо-Сан запросив українку — Соломію Крушельницьку. Саме тоді вона заслужила титул „Найчарівнішої Чіо-Чіо-Сан“», — розповіла Надія Труш, завідувач літературної частини львівського театру опери і балету.

У Львові якраз і покажуть балет «Повернення Баттерфляй» на музику Мирослава Скорика. Роботу над балетом Мирослав Скорик завершив п’ять років тому, балет був поставлений в низці театрів і зажив доброї слави у публіки.

До списку новин